Wierzymy, że prowadzenie firmy może być łatwiejsze
Wiemy, że prowadząc firmę trzeba sprostać wielu wyzwaniom i obowiązkom. Chcemy Ci w nich pomóc. Instapay powstało bowiem z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą czerpać więcej satysfakcji z pracy i skuteczniej zarządzać firmą.
Wierzymy, że z naszą pomocą firmy będą rozwijać się szybciej, a przedsiębiorcy zyskają więcej czasu, by skoncentrować się na kluczowych aspektach rozwijania biznesu.
Wiemy, z czym mierzą się przedsiębiorcy
Liczne obowiązki, spotkania, procesy, działania strategiczne, obsługa klientów. Można wymieniać tak w nieskończoność. A gdzie miejsce na pasję, rodzinę, życie prywatne? Przedsiębiorcom zawsze brakuje czasu. A czas to najcenniejszy zasób, jaki posiadasz.
Wiemy to, dlatego nasze rozwiązanie pomaga Ci oszczędzić czas, byś znalazł miejsce na to, co naprawdę ważne. Korzystamy z naszych doświadczeń, wiedzy specjalistów oraz naszych klientów, by tworzyć coraz lepsze rozwiązanie, które pomaga firmom takim jak Twoja automatyzować pracę i zyskać przestrzeń na rozwijanie biznesu.
Wspierają nas
Poznaj naszych inwestorów, którzy tak jak my wierzą, że świat firmowych finansów może być prostszy.
Instapay w liczbach:
Poznaj opinie naszych klientów
"Z Instapay współpracujemy praktycznie od początku powstania programu. Pomaga nam bardzo w terminowym rozliczaniu składek. System ciagle się rozwija, a nasze wskazówki brane są pod uwagę. Partnerskie podejście i bdb obsługa klienta. Polecam."
“Polecam Instapay. Nie ma potrzeby przypominania klientom o zapłacie. Klienci rozumieją, jak to działa. Bardzo dobre wsparcie techniczne, a pieniądze szybciej wpływają na konto bankowe. Żałuję, że nie zacząłem współpracy od samego początku działalności.”
"Dzięki Instapay zajmuje się tylko tym, co najbardziej lubię czyli rozwijaniem swojej akademii. Składki pobierają się z automatu, a ja oszczędzam czas. Na każdym etapie otrzymałem pomoc i proces wdrożenia przebiegł sprawnie. Polecam!"
"W tworzenie Instapay byliśmy zaangażowani od samego początku. Prace, założenia i finalny kształt produktu spowodował, że nie tylko wdrożyliśmy go w swoich strukturach, lecz także postanowiliśmy zainwestować w dalszy rozwój systemu."
Chcesz założyć konto?
Chcesz założyć konto lub masz dodatkowe pytania? Zostaw dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą!
Nie lubisz podawać danych w formularzach?
Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Napisz wiadomość na adres:
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Działanie 1.3: Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych Poddziałanie 1.3.1: Wsparcie Projektów badawczo-rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa.
Wartość projektu: 1 125 000 zł
Dofinansowanie: 905 000 zł
Cel Projektu: Stworzenie systemu automatyzującego prace administracyjne związanych z rozliczaniem płatności.
Okres realizacji: 2021 r. - 2023 r.
Efektem realizacji projektu jest platforma do zarządzania i automatyzacji należności oraz płatności.