Jak działa Instapay?
Intuicyjny system do zarządzania należnościami, który wdrożysz bez udziału programistów i zbędnych integracji.
Uzyskaj szybki dostęp do bezpiecznego systemu CRM
Stwórz konto w instapay
Wystarczy wypełnić krótki formularz i stworzyć konto na Instapay. Bez udziału programistów i skomplikowanej integracji - szybko i intuicyjnie stworzysz konto dla swojej firmy.
Zintegruj i potwierdź dane u operatora płatności
Zrobisz to wypełniając szczegółowy formularz w onboardingu, dzięki któremy stworzysz dedykowane konto PayU. Teraz wystarczy wgrać dokumenty zgodnie z otrzymanymi instrukcjami i gotowe. Pomogą Ci
w tym nasi specjaliści, by przyspieszyć cały proces.
Zarządzaj wszystkimi klientami w jednym miejscu
Szybko dodajesz i łatwo edytujesz klientów
Bez problemu dodasz nowych klientów wysyłając im wiadomość e-mail bezpośrednio z systemu. W każdej chwili możesz też edytować aktualnych klientów, dodawać komentarze lub analizować historię płatności każdego z nich.
Intuicyjne zarządzasz klientami
Szybko przefiltrujesz klientów i statusy ich płatności, odnajdziesz dane kontaktowe i sprawdzisz historię płatności danego kontrahenta i to, kto zalega z płatnościami.
Pobieraj płatności w terminie, niezależnie od ich formy
Szybko twórz i pobieraj płatności cykliczne
Stałe kwoty comiesięcznych opłat, subskrypcje lub abonamenty? Stwórz plan, określ częstotliwość i wysokość opłat i pobieraj należności cykliczne zawsze na czas bezposrednio z karty.
Łatwo pobieraj płatności jednorazowe
Dodatkowa opłata za usługi lub nieregularne terminy ustalonych płatności przestają być problemem. Teraz pobierzesz opłaty jednorazowe szybko i sprawnie i powiadomisz o nich swoich klientów.
Nowość! odkryj płatności hybrydowe!
Zmienne kwoty comiesięcznych opłat lub niestandardowe okresy rozliczeń? Stwórz plan hybrydowy i określ terminy i kwoty do każdej przyszłej płatności i zaplanuj ich pobieranie automatycznie!
Skuteczniej administruj grupami klientów
Twórz grupy i skuteczniej operuj całym portfelem klientów
Szybko i sprawnie pogrupujesz klientów, przypiszesz płatność do grupy, dzięki czemu jeszcze łatwiej będzie Ci zarządzać wszystkimi swoimi klientami.
Statystyki i analizowanie per grupa
Nie musisz analizować każdego pojedynczego klienta. Statystyki grupowe pomogą Ci zarządzać większą ilościa klientów jeszcze szybciej.
Przejrzyste statystyki i najważniejsze dane miej zawsze pod ręką
Chcesz założyć konto?
Chcesz założyć konto lub masz dodatkowe pytania? Zostaw dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą!
Nie lubisz podawać danych w formularzach?
Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Napisz wiadomość na adres:
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Działanie 1.3: Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych Poddziałanie 1.3.1: Wsparcie Projektów badawczo-rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa.
Wartość projektu: 1 125 000 zł
Dofinansowanie: 905 000 zł
Cel Projektu: Stworzenie systemu automatyzującego prace administracyjne związanych z rozliczaniem płatności.
Okres realizacji: 2021 r. - 2023 r.
Efektem realizacji projektu jest platforma do zarządzania i automatyzacji należności oraz płatności.