Czym jest oprogramowanie CRM i czy faktycznie opłaca się Twojej firmie?
Jak działa oprogramowanie CRM?
System CRM wykorzystywany jest przez firmy m.in. do raportowania i analizowania interakcji z klientami. Jest to narzędzie, które ułatwia pracę i gromadzi wiele informacji w jednym miejscu. Wspomaga usprawnianie procesów, wymianę informacji między pracownikami, a klientami, pomaga zarządzać płatnościami i całkowicie je automatyzować, co w efekcie końcowym przyczynia się do zwiększenia zysków. Nie ma więc wątpliwości, że oprogramowanie CRM posiada wiele zalety.
Zalety CRM
1. Poprawa poziomu zadowolenia klienta
Jedną z głównych korzyści płynących z używania systemu CRM jest poprawa obsługi klienta. W CRM w bezpieczny sposób można gromadzić wszystkie dane o swoich klientach. Wykorzystując tego typu programy, wszystkie działania związane z obsługą, marketingiem i sprzedażą produktów czy usług mogą być prowadzone w sposób lepiej zorganizowany i systematyczny. Możesz również użyć oprogramowania CRM do zapewnienia lepszej obsługi klientów poprzez lepsze zrozumienie ich problemów. Dla przykładu, jeżeli zajdzie potrzeba rozwiązania jakiegokolwiek problemu z klientem, to Twoi pracownicy będą mogli sprawdzić całą aktywność dotyczącą danego klienta, w tym wcześniejsze zakupy, preferencje i inne informacje, które mogą pomóc w szybkim znalezieniu rozwiązania. W ten sposób można wykorzystać CRM do otrzymywania ciągłych informacji zwrotnych od klientów na temat produktów i usług.
2. Zwiększenie utrzymania klientów (i przychodów)
Instapay korzysta z zebranych danych, dając Ci możliwość proaktywnego śledzenia wszytki transakcji z klientami. Analiza i dane mogą Ci pomóc dotrzeć do klientów w odpowiednim momencie, w taki sposób aby zachęcić ich do ponownego zakupu lub zwiększenia koszyka zakupowego. Dzięki tym usługom będziesz w stanie poprawić wskaźnik utrzymania klientów - co często przekłada się na wzrost przychodów Twojej firmy. Automatyzacja płatności jest bardzo wygodna nie tylko dla Ciebie, lecz także Twoich klientów. Nie muszą już wypełniać tych samych formatek przelewów czy pamietać o płatnościach.
3. Lepsza komunikacja wewnętrzna
CRM pomaga w budowaniu lepszej komunikacji wewnątrz Twojej firmy. Łatwy i uporządkowany dostęp do danych klientów umożliwi Ci lepszą pracę zespołową i pomoże zoptymalizować zarządzanie kosztami i należnościami. Dostęp do wszystkich zgromadzonych danych daje Twojej firmie lepszy pogląd na aktualną sytuację i kondycję przedsiębiorstwa. Funkcjonując jako dobrze poinformowany zespół, firma może zwiększyć ogólną wydajność i zaoferować lepszą obsługę klientów.
4. Zyskaj cenne spostrzeżenia
Ponieważ oprogramowanie CRM przechowuje wiele informacji w jednym centralnym miejscu, pomaga dużo łatwiej zarządzać płatnościami i analizować swoją wydajność jako jedną całość. Poprzez wskazanie ważnych informacji i automatyzacji płatności będziesz w stanie łatwo generować raporty. Lepsze raportowanie danych oznacza, że będziesz w stanie podejmować skuteczniejsze decyzje biznesowe i poprawiać przychody Twojej firmy w dłuższej perspektywie.
Oprogramowanie CRM pozwoli Ci zaoszczędzić
Prowadzenie firmy bez CRM może kosztować Cię naprawdę dużo. Więcej formalności administracyjnych związanych z zarządzaniem płatnościami oznacza mniej czasu na inne aspekty działalności. Wszystkie czynności związane ze stałymi płatnościami Twoich klientów może generować mnóstwo pracy, a utrzymanie informacji w porządku zajmuje dużo czasu i wymaga zaangażowania. Instapay gwarantuje uporządkowane zarządzanie płatnościami i pomaga Ci zyskać cenny czas oraz płatności w terminie.
Polecane artykuły:
- Jak rozpoznać i ustrzec się przed nieuczciwym kontrahentem?
- Kryzys gospodarczy - jak zabezpieczyć swoją firmę?
- Krajowy System e-Faktur - co to jest i jak działa? Czy Twoja firma jest gotowa na KSeF?
- Faktura pro forma a faktura VAT - czym się różnią?
- Jak powinna wyglądać skuteczna strategia windykacji należności w Twojej firmie?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Chcesz założyć konto?
Chcesz założyć konto lub masz dodatkowe pytania? Zostaw dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą!
Nie lubisz podawać danych w formularzach?
Nie ma problemu! Skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Napisz wiadomość na adres:
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
© 2022 Cashless Solutions sp. z o.o, ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-100 Puławy,
KRS:0000792621; NIP: 7162826863
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Działanie 1.3: Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych Poddziałanie 1.3.1: Wsparcie Projektów badawczo-rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – BRIdge Alfa.
Wartość projektu: 1 125 000 zł
Dofinansowanie: 905 000 zł
Cel Projektu: Stworzenie systemu automatyzującego prace administracyjne związanych z rozliczaniem płatności.
Okres realizacji: 2021 r. - 2023 r.
Efektem realizacji projektu jest platforma do zarządzania i automatyzacji należności oraz płatności.